Hallo online task management platform!

Dit jaar bestaat Bureau Tint acht jaar (2 september, noteer het in je agenda ????). Begonnen op de zolderkamer met z’n tweeën zijn we inmiddels uitgegroeid naar een bevlogen team van acht communicatieprofessionals en gevestigd in een prachtig pand.

Al vanaf de start van ons bedrijf staat de relatie met onze klanten voorop. Dat zien we ook terug in onze opdrachten die steeds gevarieerder én complexer worden. Door onze langdurige relaties lopen projecten in elkaar over. Dit betekent dat je gezamenlijk goed het overzicht moet blijven bewaken, waarbij transparantie centraal staat. Nu kun je natuurlijk overzicht houden door allemaal complexe ’zolderkamertjesachtige’ Excel-lijsten bij te houden die dan, wel of niet, met een projectteam worden gedeeld en beheerd. Of je kunt alles krampachtig gaan afschermen en alles binnen je bedrijf bij de officemanager houden die probeert de deadlines te bewaken en zorgt dat niets tussen ‘wal en schip’ belandt.

Natuurlijk hebben we de afgelopen 8 jaar niet stilgezeten en hebben we steeds gezocht naar de beste manier om zowel overzicht als transparantie te bieden aan onze relaties. En daar gaan we de komende tijd ons nog verder in professionaliseren, door over te schakelen naar een volledig online Task management-platform. Dus dag ‘zolderkamertjesachtige’ gedeelde Excellijsten, hallo online Task management-platform. Binnenkort kunnen we de opdrachtgever volledig meenemen in processen en projecten. Weer een mijlpaal in ons streven om klanten geen klanten te laten zijn maar relaties.

Benieuwd hoe we dit aanpakken? Neem dan contact met ons op om samen even een lekker kopje (ijs)koffie te doen!